pozycjonowanie strony w wyszukiwarce google

Instagram jako sposób na reklamę

pozycjonowanie strony w wyszukiwarce google Instagram, jako jedna z najbardziej popularnych stron społecznościowych, jest używany zarówno do autokreacji, jak i autopromocji.
Bardzo często zdarza się, że niektóre z bardziej wpływowych profili reklamują dane produkty, poprzez jego lokalizację na zdjęciach. Te najbardziej wypromowane profile są używane przez przedsiębiorstwa właśnie do reklamowania ich produktów.

Dzieje się tak dlatego, że jeśli osoba, która jest podziwiana i wyznacza pewne trendy w danym środowisku, poprzez zachwalenie jakiegoś produktu zachęca do jego kupna osoby obserwujące ten konkretny profil na Instagramie.

Na tej platformie internetowej można także zachwalać i promować swoje własne produkty.

Content marketing

Pojęcie content marketingu jest ściśle powiązane z marketingiem internetowym.

W ciągu ostatnich kilku lat stał jednym z najważniejszych elementów skutecznego e-marketingu.

Content marketing oznacza nic innego, jak przedstawianie wartościowych treści. Najbardziej popularnymi treściami są zdjęcia, podcasty audio i wideo, wpisy na blogach, czy różnego rodzaju tutoriale.
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę ze skuteczności dobrego content marketingu i inwestuje w wartościowe treści.
Profesjonalnie przygotowane i napisane teksty wyświetlane na stronach przyciągają klientów.

Dobrej jakości content marketing jest istotną częścią internetowego marketingu.

Pojęcie content marketingu wiąże się również z tak zwanym copywritingiem.

Facebook jako narzędzie e-marketingu

W 2017 roku liczba użytkowników Facebooka sięgnęła 2 miliardów.
Oznacza to prawdziwy raj dla działań e-marketingowych, dlatego, że liczba logujących się każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca.

Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób ? niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanpejdże, inni za to płacą Facebookowi za wyświetlanie reklam.

Ponadto często reklamy, które widujemy na Facebooku są specjalnie dobrane dla odbiorcy na podstawie jego historii wyszukiwania.

Przykładowo jeśli szukaliśmy jakiś stoków narciarskich, jest to wielce prawdopodobne, że wyświetlane reklamy będą zahaczały o tematykę narciarstwa właśnie.

.