Reklama na ulotkach czy wizytówkach

etykiety na roli etykiety na roliReklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów.

Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe.

Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens.

Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy. Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.

Nowa definicja DTP z Wikipedii

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej).
Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu.

Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta.

Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora.

Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja).

Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF.
W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni. Istotne jest, że DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem, ale także kształtem podłoża, tak więc termin ten dotyczy także projektowania np.
niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też np.
kształtów wycinanych z folii samoprzylepnej.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP

Przygotowanie pliku do druku

Pliki do masowego druku wielkoformatowego,a le i również małoformatowego, muszą być odpowiednio przygotowane.
Pliki do druku zazwyczaj przygotowuje grafik lub operator DTP agencji reklamowej lub drukarni w której realizowane jest zlecenie.
Podstawową różnicą w plikach przeznaczonych do wyświetlania na monitorze a takimi do druku jest przestrzeń barw. Na monitorach mamy RGB, z kolei kasety i tusze obsługą barwy w standardzie CMYK. Z powodu tej różnicy obraz źle przygotowany do druku będzie miał przekłamane kolory względem tego, który jest wyświetlany na ekranie komputera..
Dodane: 24-04-2017 03:31

Tagi: druk cyfrowy etykiety poligrafia reklama marketing

Widok do druku:

etykiety na roli